Sikeres webshop kulcsa

A mai helyzet

Manapság már nem lehet kikerülni az internetet, minden komolyabb vállalatnak szükséges képviseltetnie magát a világhálón. A különböző áruházaknál is egyre inkább fontos, hogy biztosítsanak vevőkörüknek egy online felületet illetve, hogy még több embert el tudjanak érni, olyanokat is, akik egyébként kiesnének a vonzáskörükből lakhelyüket illetően. Az internetes vásárlás rutin folyamattá nőtte ki magát, egyszerűbb, gyorsabb. Ezzel szemben rengeteg webshop működésképtelen, nem éri el a vevőkörét, nincs megfelelően marketingelve és ezzel itt vége is szakad a pályafutása.

A megfelelő webdesign

Először is ki kell alakítani a felhasználóbarát webdesign-t. Sokan beleesnek abba a hibába, hogy mindent ki akarnak pakolni a kezdőlapra. A vevők az interneten nem fognak mindent elolvasni, csak a szemükkel gyorsan végig fürkészik az oldalakat, abban a reményben, hogy megtalálják, amit keresnek. Fontos, hogy gyorsan megtalálja, különben már el is kattintott az oldalunkról, ezért célszerű egyértelműen megjeleníteni termékeinket. Gondoljunk bele mindig abba a szituációba mintha éppen egy bevásárló központba lennénk, ha ki van táblázva, hogy mit merre találok, akkor nagyszerűen elnavigálok abban az áruházban ez pont így működik a webáruházakba is. Amikor egy boltban keresünk egy terméket és nem találjuk, megérdeklődjük az eladót, a webes áruházunkban e célt szolgálja a „termék kereső”. A keresőnket is érdemes jól láthatóan elhelyezni, hogy 1 másodpercnyi időt se hagyjunk arra, hogy vevőnk bosszankodjon. A bosszankodásnak és a várakozásnak elkattintás a vége és itt ez még inkább felgyorsítva működik, mint egy áruházba. a webáruház ideális működésének egyik alapköve az ergonomikus kialakítás.

Egyedi webshop motor

Legjobb megoldás egy saját igényekre szabott webáruház motor, viszont a piacon egy igényes webshop nagyon drága és a határ csillagos ég. Nem szükséges, hogy megterhelje anyagilag a megrendelőt, hiszen egy jól megtervezett webshop motort többször is fel lehet használni, így csak az egyedi igényeket kell kielégíteni és ez által finomítani az oldalt. A mi általunk kínált webshopokba nem kell hatalmas összegeket befektetni az elején, így kényelmesebben indíthatja el vállalkozását az interneten.

Marketingelés

Amikor a megrendelő kézhez kapja az elkészült honlapját és az online áruház működésbe lép, akkor nem szabad hátradőlni, hanem ott kezdődik el igazán a munka, amiben kulcsfontosságú szerepe van a kiváló marketingnek. Ezt a marketingelést érdemes szakemberekre bízni, hogy ne egy eldugott zsákutcában lévő boltnak tűnjünk. A marketing az internetes kereskedelem hajtóanyaga, ha nem hirdetjük magunkat, ha nem tud rólunk senki, akkor nem is fognak vásárolni. Lehet nekünk a világ legjobb áruháza, ha nem nézi a kutya sem (vagy a nem megfelelő célcsoport, akiket nem érdekel a kínálatunk). Vegyük is sorba miként lehetne reklámozni meglévő oldalunkat a siker érdekében. Először is lehet hirdetni a keresőkben, de nem a legáltalánosabb szavakkal, hanem érdemes részletesebb, relevánsabb kulcsszóval próbálkozni.
Például: Egy játékbolt próbálja hirdetni magát. Egyszerű, népszerű kulcsszó, mint a „játékbolt” kifejezés helyett ajánlatosabb így: Budapesti zsonglőr játékok.
A fizetett hirdetések mellett fontos a keresőoptimalizás, viszont ez hosszú folyamat. A keresők több szempontot vesznek figyelembe, ahhoz, hogy mi kerül előre, melyik kulcsszóra. Fő kritérium, hogy az oldalon tényleges tartalom legyen, a termékeknek megjelenjen a neve, a leírása, a beágyazott videót ajánlatos youtube-ról beágyazni és a youtube-on is minél relevánsabb szavakat megadni az adott videóhoz. Ha ez mind megvan, akkor eddig kaptunk egy felhasználóbarát jól felépített keresőbarát oldalt, viszont ez még mindig nem elég. Szükség van még linképítésre is, ami a keresőoptimalizás egy része. Ez azt jelenti, hogy a témába vágó, nagy linknépszerűségnek örvendő weboldalakról kellene minél több saját oldalra mutató hivatkozást begyűjteni, de hogy a keresők ezt értékelni tudnák elengedhetetlen, hogy szép lassan történjen.
Ha már megvannak a vevők, akkor meg is kell tartani őket és itt célszerű az e-mail lista kiépítése. Így tudunk hírlevelet küldeni, amivel természetesen nem szabad szétbombázni a vevőkörünk email tárhelyét, hanem bizalmat kell építeni a vevők felé.
Ezen kívül még érdemes reklámozni és ez által terjeszkedni nyomtatott kiadványokon, Facebook kampányokkal illetve közösségi médiába.

Amint a leírásban is látszik egy webshop készítése és életben tartása rengeteg dologtól függ, de Mi az elkészítésében és jövedelmezőségében is segítséget tudunk nyújtani, így mindig a vevők látókörében tud majd maradni.

Üdvözöljük

A mantagora Design Studio Oldalán!

Egy friss egyben új, de magas szakmai színvonalon tevékenykedő szervezet vagyunk, ügyfeleink meg- rendelését rövid határidőn belül kedvező árakon tudjuk biztosítani. Reméljük hamarosan Önt is megrendelőink között köszönthetjük és ajánlatunk találkozik az Ön elképzeléseivel.

Kínálatunk

Hasznos cikkek

Elérhetőségeink

  • TELEFON
    +30 30 544 38 89
  • EMAIL
    info@mantagora.hu
  • SZÉKHELY
    1164 Budapest Bóbitás út 53.